Laat ons weten wat we kunnen verbeteren!
Wij streven bij al onze activiteiten naar een optimale dienstverlening.
Indien men reden ziet om over het handelen van Boom Psychologie & Psychiatrie Academy niettemin een klacht te willen indienen dan is het verzoek dit per e-mail te doen aan de directie via m.tomassen@boom.nl. Uiterlijk na 3 werkdagen volgt een bevestiging van ontvangst. De klacht is daarmee in behandeling genomen waarna uiterlijk binnen 14 werkdagen per e-mail een inhoudelijke reactie volgt.
- Daarbij wordt altijd een voorstel gedaan om tot een voor betrokken partijen acceptabele oplossing te komen.
- Mocht overeenstemming uitblijven dan wordt aangegeven hoeveel tijd de afhandeling van de klacht zal vergen c.q. op welke datum men uitsluitsel van e.e.a. kan verwachten.
- Mochten partijen niet tot een oplossing komen dan zal het geschil worden voorgelegd aan Aerrea GGZ (https://aerrea.nl). Het oordeel van deze instantie is bindend voor Boom Psychologie & Psychiatrie.
De afhandeling van elke klacht wordt adequaat op schrift gedocumenteerd en gedurende ten minste 12 maanden bewaard. Het privacybeleid van Boom Psychologie & Psychiatrie is altijd van toepassing.